هجرت زمینی به قبرس شمالی
نوشته شده توسط : mgh


هجرت زمینی به قبرس شمالی
مسافران برای هجرت زمینی به قبرس باید بعداز گردآوری مدارک و تصاحب کردن گذرنامه خویش را به بنادر مرسین و آنتالیا برسانند تا پیرو با کشتی وارد قبرس شمالی شوند. به‌این شکل می قدرت اعلام‌کرد که کسانی که قصد هجرت به قبرس شمالی را به طور زمینی دارا‌هستند، آغاز بایستی از شهر طهران به تبریز و بعد به سمت مهاجرت به قبرس شمالی اخلاق و رفتار تکان نمایند.

بعداز وصال به شهر رازی که مرز کشور ایران و ترکیه است، بایستی وارد ترکیه گردیده و آن گاه به سمت جنوب این مملکت تکان کنند. در‌پی با وصال به شهر آدنا و بندر جنوبی مرسین، با تعقیب کردن خط ساحلی مرسین به بندر دو شهر گیرنه یا این که فاماگوستا در قبرس شمالی خواهند رسید. در واقع برای جنبش از بندر مرسین به گیرنه یا این که فاماگوستا می بایست از کشتی و مهاجرت دریایی به کار گرفت.

برخی از اشخاص، عشق و علاقه مند می باشند که با خودروی فردی خویش به مرزوبوم قبرس شمالی هجرت نمایند. در‌این‌حالت‌ می‌توانند خودرو خویش را با کشتی وارد قبرس شمالی کنند. اما ناگفته نماند که‌این اشخاص می بایست گواهینامه فی مابین المللی داشته باشند و بعداز ورود بایستی به اخذ مدرک طومار دربین المللی رانندگی و جاری ساختن کارها بیمه خودرو خویش بپردازند.
ارتفاع مسیر دریایی به صورت تقریبی 8 ساعت میباشد و مسیر طهران تا نیکوزیای شمالی که پایتخت سرزمین قبرس شمالی میباشد، فارغ از ترافیک و توقف به برهه زمانی 30 ساعت برای شما طول خواهد کشید. البته از دید هزینه، مقرون به صرفه خیس از مسافرت هوایی به قبرس شمالی میباشد.
مسافرت زمینی از روش وان ترکیه
یک نوع مسافرت دیگر به قبرس شمالی، مسافرت زمینی از روش وان ترکیه به قبرس شمالی است، با دقت بدین که شهر وان ترکیه به کشور ایران بسیار مجاورت بوده و همینطور بسیار ارزان میباشد از این رو آیتم دقت اکثری از اقراد می باشد برای این مسافرت شما میتوانید با اتوبوس های مسافربری به شهر وان رفته و از وان به طور هوایی یا این که زمینی به قبرس شمالی جنبش نمائید، البته با اعتنا به‌این که وان فرودگاه میان المللی ندارد و در حالتی که قصد مسافرت هوایی دارید، بایستی آغاز به آنکارا، استانبول یا این که آدنا بروید و از آنجا به قبرس شمالی به طور هوایی مهاجرت نمایید. مسافت وان تا قبرس شمالی 1200 کیلومتر به طور زمینی میباشد.
هزینه معاش در قبرس شمالی

سرزمین قبرس شمالی که یکی‌از هدف های دوستداشتنی برای مسافرت به ویژه برای علم آموزی بین ایرانیان میباشد دارنده هزینه‌های معاش مطلوب و مقرون به صرفه‌ای است؛ بطوری که تفاوت هزینه‌های معاش در‌این مرزوبوم در مقایسه با کشورهای اروپایی بسیار زیاد میباشد و اشخاص اکثری را مصمم به معاش در‌این سرزمین می‌نماید. بخش اعظمی از هزینه‌ها به خصوص هزینه‌های محصول‌های غذایی محلی ، خرید منزل ٬ اجاره منزل، مالیات و هزینه‌های خرید خودرو یا این که اجاره خودرو در قبرس شمالی خیر صرفا در مقایسه با اروپا، بلکه در مقایسه با اکثری از کشورهای مدیترانه‌ایی مقرون به صرفه‌خیس می‌باشد. واحد پول مرزو بوم قبرس شمالی لیر ترکیه بوده اگرچه مقداری از دیگر واحدهای ارزی میان‌المللی مانند دلار، یورو، پوند و… دارنده بها کمتری بوده البته قابل ذکر میباشد که مرز و بوم قبرس شمالی از روش صنعت توریسم و با حضور گردش گر‌های اروپایی و میان المللی که برای تعطیلات یا این که سپرده گذاری بدین میهن می آیند نیز درآمد قابل توجهی استحصال میکند.





:: برچسب‌ها: مهاجرت به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 تير 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: